Veel ondernemers bouwen door de jaren heen een uitgebreid sociaal netwerk op van klanten, partners en leveranciers. Voor veel ondernemingen vormt een dergelijk sociaal netwerk de kern van de werkzaamheden.
Wij begrijpen dat een groot netwerk voor onoverzichtelijkheid kan zorgen, daarom proberen wij je bij Debitoor een handje te helpen. Je kunt onze software gebruiken om al je leveranciers te registreren en je uitgaven vervolgens aan deze leveranciers te koppelen.
Hoe registreer je een leverancier met Debitoor?
Het is heel gemakkelijk om een nieuwe leverancier te registreren via je Debitoor account. Zorg dat je ingelogd bent en klik vervolgens op Contacten > Leveranciers > Nieuwe Leverancier:
Vervolgens kom je op een scherm terecht waar je alle benodigde informatie over je leverancier in kunt vullen zoals: naam, telefoonnummer, adres, emailadres en BTW-nummer.
Als je op een bestaande leverancier klikt krijg je in dit scherm naast de bovengenoemde informatie, ook alle transacties te zien die voor deze leverancier geregistreerd zijn.
Ook kun je vanuit dit scherm direct een uitgave voor deze leverancier registreren, door op Nieuwe Uitgave te klikken:
Als je aantekeningen over de leverancier wilt bijhouden, kun je de Post-it aan de rechterkant van het scherm gebruiken:
Hoe importeer je een lijst met leveranciers met Debitoor?
Heeft jouw onderneming al een lijst van leveranciers? Dan wil je natuurlijk niet alles overtypen in je Debitoor account. Gelukkig kun je je lijst daarom gemakkelijk uploaden, druk daarvoor op importeren:
Je krijgt vervolgens een pop-up te zien vanwaaruit je een .csv bestand kunt uploaden. Heb je nog geen .csv bestand? kopieer dan eerst je gegevens naar de template.