Alle artikelen

Terugblik: Wat is er veranderd in 2019?

Eind december, het is te tijd van gezelligheid met familie en vrienden, lekker dineren, vuurwerk en oliebollen. Maar het is ook het moment waarin we terugblikken op het afgelopen jaar. Daarom bespreken we ook bij Debitoor kort wat er in 2019 allemaal gebeurd is.

De overgang van 2019 naar 2020, gelukkig nieuwjaar!

Net als jouw onderneming staan wij bij Debitoor niet stil, we zijn constant in ontwikkeling om onze producten en diensten te blijven verbeteren, zodat jij minder tijd kwijt bent aan je facturatie en boekhouding.

Verbetering in de registratie van leveranciers

Eén van de eerste verbeteringen van Debitoor in 2019 had betrekking op de manier waarom leveranciers geregistreerd worden. We hebben het het design compleet vernieuwd waardoor je nog overzichtelijker bij kunt houden, welke uitgaven er bij welke leveranciers plaatsgevonden hebben en of deze uitgaven al betaald zijn.

We hebben ook de optie toegevoegd om notities bij te houden over je leveranciers, zo kun je het bijvoorbeeld noteren als je leverancier bepaalde voorkeuren heeft, zoals een specifieke betaalmethode.

Door dit nieuwe ontwerp is onze software nog intuïtiever en gemakkelijk in gebruik.

Verhuizing van de navigatiebalk

Eén van de grootste veranderingen die we in 2019 hebben doorgevoerd was het verplaatsen van de navigatiebalk. Voorheen bevond deze balk zich bovenaan de pagina, maar we hebben besloten dit naar links te verplaatsen om onze website te moderniseren.

Doordat de meeste schermen breder zijn dan dat ze lang zijn, kun je zo efficiënter gebruik maken van je beschikbare schermruimte.

Dit is het nieuwe ontwerp met de navigatiebalk aan de linkerkant

Wil je meer weten over dit nieuwe ontwerp? Lees dan ons artikel over de nieuwe navigatiebalk.

Nieuwe functies voor contacten

Je kunt nu meerdere emailadressen voor één klant registreren, je vult simpelweg meerdere emailadressen in het veld in, gescheiden door een komma en de klant krijgt vervolgens op beide adressen de facturen binnen.

Meerdere bijlagen per uitgave

Op verzoek van onze gebruikers heb je nu de mogelijkheid meerdere bijlagen toe te voegen aan één uitgave. Heb je bijvoorbeeld een grote bon die over meerdere foto's verspreid is, dan kun je al deze foto's uploaden en deze uitgave koppelen.

Verbetering van de mobiele app

De mobiele telefoon wordt steeds belangrijker en ook in de wereld van boekhouding en facturatie is deze on ontwikkeling voelbaar. Bij Debitoor juichen wij deze ontwikkeling toe en daarom blijven wij onze mobiele app steeds verder door ontwikkelen. Dit jaar hebben we ervoor gezorgd dat de synchronisatie tussen de mobiele en web app soepeler verloopt en we hebben een aantal bugs verholpen.

Wat heeft 2020 te bieden?

Wat 2020 precies gaat brengen is voor ons allemaal nog een verassing, maar wat we wel weten is dat we ook volgend jaar verdergaan met het verbeteren van ons product, zodat wij de behoeften van onze klanten zo goed mogelijk tegemoet kunnen komen.

Log in

Debitoor is nu SumUp!

De Debitoor-app bestaat niet meer. Maar als u op zoek bent naar een totaaloplossing voor facturering, dan bent u bij SumUp aan het juiste adres. SumUp is meer dan alleen factureringssoftware. We bieden tal van ingebouwde hulpprogramma's waarmee u uw bedrijf snel en efficiënt kunt runen. Open een Bedrijfsrekening met een gratis Mastercard, bouw een webwinkel, accepteer veel verschillende fysieke betalingen en betalingen op afstand, en nog veel meer. Stroomlijn vandaag nog uw facturen, betalingen en rekeningen!

SumUp bezoeken

Jouw privacy is belangrijk voor ons

Als je deze website bezoekt of onze mobiele app gebruikt, kunnen we informatie verzamelen zoals standaard details voor statistieke en marketing doeleinden. Je kunt hier toestemming voor geven door hieronder je voorkeuren vast te leggen. Als je dit niet wilt, kun je weigeren toestemming te geven. Er kan dan alsnog wat informatie die noodzakelijk is voor het functioneren van de website door je browser verzameld worden.